Friday, February 26, 2010

Blogger UMNO anti-KJ dibayar upah lumayan.


Aku kadang-kadang menyesal duduk dalam kem tawan malaysia sebab aku baru dapat sms tadi ada kawan bagitau aku nak offer RM 3,500 sebulan kalau aku join untuk menulis blog anti-KJ.Kontrak 3 bulan , update tiap-tiap hari untuk jahanamkan si khairy.lumayan brader.aku tanya berapa dia dapat ? dia kata dia dapat RM 5000.dia bagi aku RM3,500.
Dia kata sekarang ni budak-budak mukhriz tengah tabur duit nak ranapkan si khairy ni.ni semua puak-puak yang tak dapat projek masa zaman pak lah.aku kata apsal marah sangat dekat si khairy ? dia jawab balik , ini bukan pasal marah tak marah . ini semua pasal funder tun mahathir dengan anak dia yang betul-betul nak jahanamkan si khairy.
aku kata aku malas la nak involve dengan keje-keje ni.sebab aku rasa yang membenci khairy dan yang menyokong khairy dalam kes ni , semua nya bangang.

No comments:

Post a Comment